Hinnasto ja tuntikuvaukset


Kuvat: Vesa Toukomaa

Varaathan tuntisi etukäteen!

Varaa paikkasi aina etukäteen varausjärjestelmämme kautta. Muista myös perua ilmoittautumisesi, jos sinulle tulee este. Paikka tulee varata tai peruutus tehdä viimeistään tunti ennen tunnin alkua, jolloin tunti myös häviää varauskalenterin asiakasnäkymästä. Huom! Peruuttamattomasta varauksesta veloitetaan kertamaksu.

Auki Joogakoulu voi perua tunnin, mikäli ilmoittautumisajan päättyessä tunnille ei ole tullut varauksia tai varattujen paikkojen määrä on hyvin pieni (minimimäärä pääsääntöisesti 2-3). Jos tunti perutaan, ilmoitamme tunnin varanneille asiasta sähköpostitse.

Hinnasto

Kertamaksu14/12€
10x kortti (voimassa 3kk ostopäivästä)110/80€
Kuukausikortti110/75€
3kk kortti270/200€
5kk kortti390/300€

Alennettu hinta opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, äitiys/isyys- ja vanhempainvapaalla olevat, siviili- ja varusmiespalvelusta suorittavat

Shakta intron yhteydessä intro-tunti + kahden viikon Shaktajooga-tunnit 40€

Vanhentuneen 10xkortin voit käyttää loppuun 3kk:n kuluessa päättymispäivämäärästä lisämaksulla 5€ / kerta.


Tuntikuvaukset

Astangajooga


Ohjatulla astangatunnilla tehdään seisomasarja, istuma-asanoiden alkupuolta sekä loppuliikkeet. Ohjattu tunti sopii alkeiskurssin käyneille tai pidempäänkin jooganneille, jotka haluavat joskus tehdä lyhyemmän harjoituksen.

Astangajoogan mysore-harjoitus

Kun astangaharjoitus alkaa olla muistissa voidaan siirtyä mysore-harjoitteluun. Mysore-tunnilla jokainen tekee harjoituksen itsenäisesti. Voit saapua paikalle sinulle sopivaan aikaan ja aloittaa ja päättää harjoituksesi omaan tahtiin. Opettaja avustaa oppilaita ja antaa uusia asentoja harjoiteltaviksi, kun katsoo sen olevan oppilaalle turvallista. Mikäli asentojen järjestystä on ensin vaikea muistaa, voit ottaa asana-monisteen muistin virkistykseksi. Monisteita on lainattavissa koululla. Kerrothan aina opettajalle ennen tuntia, jos et halua avustuksia tai kehossa on jotakin muuta huomioitavaa.

Shaktajooga

Shaktajoogaa ammentaa traditionaalisesta joogan perimyslinjasta sekä jooga juurien tutkimuksesta. Lempeä, mutta jämpti liike ohjaa systeemisiä optimaaliseen tilaan. Harjoituksen lähtökohta on suorittamattomuus, joten shaktajooga sopii aivan kaikille.

Yinjooga

Kaikille sopiva harjoitus, jossa tehdään pitkäkestoisia passiivisia asanoita. Asennoissa viivytään useita minuutteja lempeästi venyen, jolloin päästään vaikuttamaan syvälle sidekudoksiin. Asanoiden tukena käytetään bolstereita ja joogatiiliä. 


fi
fi